22 kwietnia 2018

9 komentarze

Wiosna zawsze jest malowana! PS. Żałuję, że w kwietniu/maju nigdy nie mam czasu, żeby odwiedzić rodzinę pod Grójcem:)

Piękne kolory! Niebieski, to taka optymistyczna barwa. Oprócz połączenia niebieskiego z żółtym, uwielbiam też zestawienie cyjanu z brązem. Kolory mnie fascynują. Pierwsze zdjęcie - cudowne, takie plastyczne! Pozdrawiam!

Wiosną mozna oddychać pełną piersią, można posłuchać śpiewu ptaków, można zobaczyć feerię barw...mozna znacznie wiecej, byleby dziecko miało chrupa kukurydzianego w garstce i dało mamie choć kilka ujęć zrobić. :D

Dziękuję i cieszę się, zwłaszcza, ze ja głównie kolorami sie zachwycam podczas wykonywania zdjęć, to one malują mi tło i przyczyniają sie do pięknego bokehu. Szkoda, ze ludzie najczęściej uciekają w bezpieczne i dość smutne kolory, przecież byłoby tak pięknie dookoła. :)

Takie delikatne, jak piękny wiosenny poranek. Przepiękne. <3

Ech, dawno nie zaglądałam na Twojego bloga. A mam co nadrabiać :). No to siadam i zachwycam się :)

Każdy komentarz jest mile widziany. Nie masz konta, to skorzystaj z opcji anonimowy. Dziękuję :)

Obserwują mnie:

 
Copyright © FotoNaturalnie | Designed by Pinkly Templates