25 kwietnia 2018

10 komentarze

So lovely. I Love the soft light and the bokeh

Suza its nice of you, that You visit my page nad Thank You for your nice comment. :)

:) prawda, nigdy nie potrafiłam tak pięknie malować to chociaż na zdjęciach mogę sobie "poszaleć" artystycznie :)

To ja już się do kwiatów nie pcham. Bardzo dziękuję za zamordowane marzenia!

Twoje zdjęcia są takie fantazyjne, unikalne, baśniowe...no sama nie wiem, jak je opisać. Masz mistrza w tym, co robisz. :)))

Bardzo Ci dziękuję. Jesli ktoś docenia moja pracę albo cieszy oczy moimi fotografiami to jest dla mnie ogromną radość. Ciepło pozdrawiam :)

Fantastycznie, brakowało mi Twoich prac :)

:) Miło mi czytać takie słowa. Mnie bardzo brakowało fotografii... Teraz to jest jeszcze nie to, bo cały czas mam mniej czasu ale myślę, że będzie lepiej i częściej z moimi postami. :)

Każdy komentarz jest mile widziany. Nie masz konta, to skorzystaj z opcji anonimowy. Dziękuję :)

Obserwują mnie:

 
Copyright © FotoNaturalnie | Designed by Pinkly Templates