27 maja 2018

Majowe obrazy. cz.1










12 komentarze

Piękne zdjęcia! Pozdrawiam:)

Rośnie to coś u mojego znajomego na działce. Ma cudowne, drobne różowe kwiatuszki, ale za cholerę nie mogę ich uchwycić w obiektywie tak pięknie jak ty :/.

:) tło jak dla mnie jest bardzo ważne i to ono tworzy ładną całość. Próbuj pod różnym katem ustawić aparat a na pewno ustrzelisz ładne zdjęcie. Pozdrawiam :)

Witam cię bardzo serdecznie w ten piękny czerwcowy dzień jestem oczarowana twoją fotografię zdjęcia są przepiękne niczym jak z baśni spoglądam na nie i widzę ogromną mąkę siebie i przyjaciółkę jak biegamy od kwiatka do kwiatka a Agnieszka pstryka ogrom zdjęć i sprawia jej to totalną przyjemność tak mogłabym przeżyć taką chwilę Pozdrawiam pięknie i życzę Wszystkiego co szczęściem się zwie


💁 odnowionaja.blogspot.com

Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

Dziękuję za miły komentarz. A bloga Pani Agnieszki widziałam i znam :)

Wspaniałe zdjęcia! Czuje się klimat wiosny, radości i natury. Dobra robota :)
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie! :D

Dziękuję i przy najbliższej okazji poogladam Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie :)

Ojej! Jak ślicznie, mam te kwiaty, więc i ja postaram się ładne zdjęcia im porobić.

To prosze dać znać, z przyjemnością obejrzę rezultaty :)

Każdy komentarz jest mile widziany. Nie masz konta, to skorzystaj z opcji anonimowy. Dziękuję :)

Obserwują mnie:

 
Copyright © FotoNaturalnie | Designed by Pinkly Templates