3 maja 2017

Dzień dobry. Wiosennie :)









    Witam Wszystkich po długiej przerwie. Moja Kruszynka skończyła już 8 miesięcy i myślę, że jest na tyle duża, iż będzie pozwalała mi na fotografowanie, za którym bardzo tęskniłam. Niestety wiosna tego roku jest mocno kapryśna ale mam nadzieję, że jeszcze da nam wiele okazji do wykonania pięknych, soczyście kolorowych zdjęć. Dziękuję tym, którzy nie opuścili mojej galerii. Jak tylko czas mi pozwoli to z ogromną przyjemnością poodwiedzam Wasze strony i zobaczę co mnie ominęło. Ściskam Was mocno :)



24 komentarze

Jesteś Marzenko mistrzynią zdjęć natury, Marzenko. Świetnie, że wróciłaś :)

Dobrze że jesteś - fajnie znów oglądać Twoje malowane zdjęcia:)

Super post i blog ;)
Zapraszam do mnie: http://perlensblog.blogspot.com/ ;)
Pozdrawiam ;)

I znów super efekt rozmazania :)

No niestety, pogoda nam nie dopisuje.

Ale zdjęcia cudowne! Jak osiągnęłaś ten fantastyczny malarski efekt?

W odróżnieniu od reszty, napiszę, że szkoda, że wróciłaś. Gdy Cię nie było, człowiek zachwycał Świat fotkami, a tu proszę, od razu w najlepszej formie! PPS. Pozdrowienia dla Kruszynki :))

I ja ogromnie się cieszę z powrotu. :) Pozdrowienia przesyłam :)

Dziękuję,w wolnej chwili zajrzę na Twojego bloga. :)

Jeden z moich ulubionych efektów :)Dziękuję :)

Dziękuję Iza. Jest to efekt zastosowanego efektu farby olejnej. Użytego z umiarem ;) Pozdrawiam :)

ha ha ha jakże brakowało mi Twoich ironicznych i zabawnych komentarzy, Wojtku. Proszę nie wierzyć w Jego słowa i zobaczyć jaki to zdolny fotograf na stronie http://wojciechgotkiewicz.blogspot.com/ :)Dziękuję za pozdrowienia dla mojej Neli. :)

Thank you so much, Suza :) And it's great to see you again :)

Fajnie, że już jesteś, czekalam na Twój powrót :)

Miło mi z tego powodu.Teraz tylko pogoda i słonko mogłyby pozwolić na piękne zdjęcia i wszyscy będą zadowoleni. :-)

Jak dobrze, że Pani wróciła. Pani zdjęcia są najlepsze w całej Polsce wg mnie! Pani twórczość jest moją inspiracją.

Ojej bardzo dziękuję za takie słowa ale są ode mnie znacznie lepsi :-) Fotografia jest i będzie w moim sercu i dlatego z przyjemnością do niej wróciłam i wracać będę.:-)

Każdy komentarz jest mile widziany. Nie masz konta, to skorzystaj z opcji anonimowy. Dziękuję :)

Obserwują mnie:

 
Copyright © FotoNaturalnie | Designed by Pinkly Templates