10 maja 2015

Mniszkowy smakosz.










15 komentarze

Do twarzy mu z tym żółtym :)

Jestem zachwycona. Czy zdradzisz Marzenko jaki to obiektyw? Dziękuję i pozdrawiam :)

Naprawdę niesamowite zdjęcia :) pozdrawiam

Oczywiście, że zdradzę :) sigma 105 2.8 :)

Piękne kadry. Zbieram się ostatnio do zakupu obiektywu makro i nie wiem co wybrać.
Dziękuję bardzo Marzenko i pozdrawiam :)

Ja zaczynam swoją przygodę z makrofotografią ... ale do takiej perfekcji jak Ty nigdy nie dojdę :):)
Wielki ukłon w Twoją stronę :)

Paulinko alez jeszcze fo perfekcji brakuje mi wiele. Ale caly czas sir uczę i ćwiczę. Dużo czytaj na temat makro jakim sprzętem, jakimi parametrami itd. A zobaczysz, ze ujrzysz bajkowy świat dzięki wlasnym umiejętnościom. Ściskam Cię ciepło. :-)

A ja myślę, że już nią jesteś :D Ale ćwicz dalej i zachwycaj nas swoimi fotografiami !Będę brała przykład z Ciebie i wierzę w to, że odkryję tą magię :) Umiejętności są ważne ale myślę, że dużą rolę odgrywa tutaj wyobraźnia - którą Ty na pewno posiadasz :)

It's impressive that you are getting thoughts from this article as well as from our dialogue made here. google mail sign in

Każdy komentarz jest mile widziany. Nie masz konta, to skorzystaj z opcji anonimowy. Dziękuję :)

Obserwują mnie:

 
Copyright © FotoNaturalnie | Designed by Pinkly Templates